ترانه :عاشق

 

تو به من هرچی بگی

بازم می ام سراغت

تو منو نترسون

اخه منم خرابت

 

دلی دارم تو سینه

عاشقه و اسیره

زخم زبونت اصلا

نمک زخم نمی شه

 

به کی بگم بدونی

درد این دلم رو

که باوری نداری

عشق این دلم رو

 

دستی در این عشق

من ندارم تو میدونی

توی قلبم اومدی

تا عبد هم می مونی

 

توعشقمی گل نازم

به قشنگیهات می نازم

بهار عشقی به خدا

که این دلو می بازم

 

همیشه قلبت مال منه

صبح تا شب دنبالت دلمه

خونه عشقی اما که ولی

نامهربونیت دل می شکنه

 

کی میون باد و بارون

می ادش تو رو ببینه

کی از اسمون عشقت

هی می خواد بوسه بچینه

 

کی مثل من می شه خرابت

میمیره برات زنده به یادت

خوش با یک دیدن تو

حتی با یه نیم نگاهت

 

کاشکی کمی وفا بود

تو قلبت نازنینم

کاشکی همش صفا بود

تا عشقتو ببینم

 

از لبام بوسیدنت

این ارزوی قلبمه

توی قلبت جا شدن

این تمام حرفمه

 

دلم اسیره

به پات میمیره

قدرش بدونو

نزار بمیره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد