ترانه : تنهایی

از این همه دربه دری

دلم گرفته نازنین

دلم شکسته باز از این

تنهائی بیکس نشین

 

ول کردن هرچی که بود

هر چی که دل ازت سرود

هرچی از اون روزهای خوش

حالا برام ارزو  بود

 

رفتم که ازت جدا بشم

دیدم نمی شه نازنین

از تو خیال رها بشم

دیدم یه حرفه بس همین

 

سخت چه قدر این زندگی

بی تو شدم اخر من این

تواین همه دل خوشی ها

سهم منم شدش همین

 

عمری با خیال تو

خوش بودن از سرم گذشت

افسوس این ثانیه ها

تو قلب من ابری نشست

 

بارش از رو گونه هام

برق چشام

حال وهوات

 

فکر نگاه عاشقت

مگه می شه

بری بشه فراموشت

 

شده یه عمر تنها بمونم  

حتی تموم روز و شب

تنها باشم تنها بمونم

می دونم عاشقت می مونم

 

تو خیالم روز خوش

اره می دونم

صبرم از جنس غروب

ولی من      بی تو می مونم

 

از تو    همینه خاطرات

تنها می مونه اون نگاهت

وقتی از اون قلبهای پاک

مونده حالا اشک چشام

 

عشق ما هم عاشقی بود

اره نگاهت زندگی بود

 

اگه واست هیچی نبود

بدون برام دنیائی بود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد